-->

Mina El Hammani Biography, Family and Childhood Photos, Boyfriend, Height and More.

Mina El Hammani

Who is Mina El Hammani ?

Real (Born) Name Mina El Hammani
Nickname Mina
Occupation Actress
Years active 2014 - Present
Mina El Hammani as Nadia Shanaa role in Elite
• Mina is best known for her role as Nadia Shanaa in the Netflix Spanish series Elite.

Date of Birth and Age and Place and More

Date of Birth November 29, 1993
Age (2020) 26
Zodiac Sign Sagittarius
Birthplace Madrid, Spain
Hometown Madrid, Spain
Nationality Spanish
Race or Ethnicity Moroccan
Religion Her religious beliefs are not confirmed.

Height and Weight and Body Measurements

Mina El Hammani Height Weight Body Measurements
Height
  • 5 feet 3 Inches
  • 1.60 meters
  • 160 cm
Weight
  • 54 Kg
  • 119.05 lbs
Body Measurements
  • Bust - 33 Inches
  • Waist - 25 Inches
  • Hips - 30 Inches

Education Information

School Not Known
College or University Not Known
Education Qualifications Not Known

Family

Father Not Known
Mother Not Known
Sister Not Known
Brother Not Known
Grandfathers Not Known
Grandmothers Not Known

Family Photos and Childhood Photos

Mina El Hammani family photo
• Mina El Hammani family photo

Mina El Hammani childhood photo 1
• Mina El Hammani childhood photo 1

Mina El Hammani childhood photo 2
• Mina El Hammani childhood photo 2

Dating History (Relationships) and Boyfriends

• According to our records, Mina El Hammani is currently single.

Some Important Facts

• Mina grown up in Spain.
• Mina parents were belongs to Moroccan origin.
• Mina acted a Muslim girl in Elite Netflix series

Controversies

• Nothing

Debuts

• Debut Television Series - El Príncipe (2015 -2016)

Income Source and Salary and Net Worth

Income Source Acting
Salary $60,000 per Episode
Net Worth $500,000 million

Awards

• Nothing

Social Network Profiles and Website

Not Using
Not Using
Mina El Hammani Instagram Link
Not Using

Related Posts

Post a Comment

Subscribe Our Newsletter